Lite piggare...!

Efter jobbet igår däckade jag i min säng med hög feber....usch de va inte mysigt alls! Idag har ja piggnat till lite och va i me carro på Hello o åt kycklingsallad :) de va längesen och den perfekta maten för en sjukling som jag idag! mums.

Mitt rum ser ut som fan, borde städa men orkar man?

Fick äntligen mina bikinis hem i brevlådan idag. dock bara överdelarna för underdelarna va slut.. ??? hallå !! Vad tänker dom med ? Dom satt inte så bra på mig heller så skickar tillbaka dom och använder mina gamla i sommar istället. Trött på detta nu, det får bli nakenbad i sommar ?

nä, städa nu o sen möte ikväll....hoppas de inte håller på till 12 denna gången :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback