Nu är jag arg!

Jävla Nelly.se!

Beställde en jättefin bikini för några veckor sen....betalade men den kom aldrig! så frågar jag dom varför och då svarar dom att jag inte har hämtat ut den så den har kommit tillbaka till dom....? Jag ahr inte ens fått en avi så ja kan hämta ut skiten. !!!!
Nu är den bikinin slut med så ja får väl gå naken på stranden istället då om de e de dom vill.

Okej den finns fortfarande kvar, fast i svart/rosa....ville haft en lila. ska ja beställa den ändå?

Cloud Bikini Set SEK 278, Wonderland - NELLY.COM

Bra att ja ska iväg o cykla av alla mina agressioner nu på ett pulspass! :)

Kommentarer
carro

Tror den kan bli rätt snygg!! Vi får sola järnet i sommar! :)

2009-03-24 @ 12:21:34 URL: http://chjalmar.blogg.se/
Amanda

Jag tyckte att den rosa var jättefin(:

2009-03-25 @ 20:24:54 URL: http://hurtigh.blogg.se/
Linn

Ja den är rätt snygg ändå. Men nu blev det en vit istället :)

2009-03-25 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback