Det går trögt

Har spenderat all min lediga tid nu i eftermiddag till att ligga i sängen med datorn i knät. Jag lyckades somna en halvtimma också faktiskt ! Meningen var att ja skulle städa. Ja, ni får gissa hur det gick... jag har nu förskjutit på planerna till imonförmiddag, för ja börjar 11. Sätter en tia på att jag faktiskt klarar det denna gången! Ja ska!

Kom på att det är lika bra att jobba röven av mig i sommar. Helst dygnet runt faktiskt. Gabbe åker hem och jobbar så ja kommer ändå bara sakna honom hela tiden..... Ni fattar inte hur mkt ja kommer sakna honom !! Jag kommer telefontracka honom hela dagarna !!

Vill härifrån nu, ge mig en lägenhet så kan ja leva på nudlar eller nått. Jag behöver ombyte NU !!




Kommentarer
Carro

Du har ju faktiskt mig också! :)

Skulle inte denna sommaren bli den bästa? Gabbe kommer komma ner! Annars åker vi o kidnappar honom! :) Ses imorgon! pusss puss

2009-05-15 @ 00:11:15 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback