En helg jag aldrig glömmer

Nu är det måndag igen och sen i Torsdags har jag bara hittat på roliga saker :) Firade Valborg me Carro, vet inte vad man mer kan säga än att den kvällen var den roligaste utekvällen någonsin...haha! Sen va man lagom bakis i fredags... Jobbade i lördags och sen va de lite utgång på kvällen. Jobbade i söndes f.m och sen åkte jag och Gabbe till Liseberg :) Fick nästan panik när jag körde i ett rörigt göteborg men väl framme hade vi superkul! Fick me mig honom på allt jag ville åka. Däremot har ja nog blivit för gammal för alla åkatraktioner...Jag har alltid åkt hur mycket som helst utan att bli åksjuk. Gissa vad jag blev efter varje åk igår? Jo, helt illamående :P haha! Kul var det iaf !!

Nu sitter jag och äter ur en Paradisask, vi vann nämligen 3 Paradis och 3 Alladdin igår :) Vann också två gosedjur, en plättstekpanna och 4 ölglas (1 gick sönder när ja tappade lådan innan...). När jag kom hem trodde Bamse att gosedjuren var till honom....så nu sitter han och surar vid trappann som en liten barnrumpa, Höhö.

Nu ska ja fortsätta me lite fölvaka och sen på spinning :D

Kommentarer
Anonym

SVar: Det gör nog inte så mycket om du plattar någon dag men : )

2009-05-06 @ 22:12:04
Anonym

SVar: Det gör nog inte så mycket om du plattar någon dag men : )

2009-05-06 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback