Man kan inte hinna med allt.!

Hejsan!
Det har varit två tuffa veckor kan man säga. Jag har tusen bollar i luften och känner mig mer eller mindre stressad 24 timmar om dygnet....
En glad nyhet är att jag fått en lägenhet :D:D En etta ovanför konditori Haga! Så jag och Gabbe har spacklat, slipat, tapetserat en massa nu. Det blev jättefint och idag städade jag rubbet.... Imorgon blir det IKEA och väla med Carro!

I helgen ska Emilie ha 20 årsfest , ska bli riktigt skoj! och på söndag har jag tänkt flytta in i lägenheten!!

Mitt rum här hemma ser ut som ett bombnedslag så ja får nog börja packa ner lite saker i lådor så det blir ordning här....
Saknar Gabbe som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback