Det brinner i munnen!

Fasen alltså! Känns som det brinner i munnen efter maten nu.... blev grön currygryta som jag tänkte prova mig på ivkäll dårå...Gott men brinnande hett. Jag kunde tydligen bli hetare än vad jag redan va ;)  fan va kasst skämt, haha!

Sitter ensam hemma och tänker på min älskling. Tomt utan honom när han jobbar... Jag tackar ödet varje dag att det blev just vi två, för det var faktiskt ödet som förde oss samman lite kan man säga ;) Tur tur och ännu mera tur! Du är den finaste killen på denna jord <3 Jag tjatar alltid om Gabbe men jag kan inte hjälpa att jag är KÄR, mohaha!

Annars har det varit ett par ganska roliga dagar hittills denna veckan. Allt blir så mkt enklare och roligare bara det är härligt väder tycker jag. Man slipper sitta och frysa bakom hästarna på kvällarna t.e.x!! gött.
Nu är det snart helg och imon ska ja ha en slappedag och bara göra roliga saker!

Tjingpling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback