Hojoj

Kan man få för mycket frisk luft?
Jag tror det!
Har varit några långa dagar på travet i både fint och regnigt väder. Har haft superkul men nu efteråt känns det dom all min energi har tagit slut. När jag kom hem i eftermiddags så lagade jag mat och sen somnade ja omedelbart! haha. Nu känns de la lite bättre iallafall :D

Sitter hemma i soffan och kollat lite tv. Har kollat tågbiljetter till fördjupningskursen den 7-8 maj så nu är det fixat.
Älskling är ute och ränner lite ikväll så jag saknar såklart honom! Det är skönt att sakna lite ibland, det är nog nyttigt ...

Idag var ja förresten hemma hos bamse och lekte lite! vi myste i trädgården och i solen var det helt underbart varmt! Lite vårbilder från min usla mobilkamera! längtar tills ja ska byta mobil....


Stark sol i ögonen ;)


Blommor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback