Jätteseg idag.

Idag är jag sådär seg... Steg upp 20 min innan jag skulle vara på jobbet, drog fötterna efter mig när jag väl var där och nu sitter jag och latar mig i soffan. Ska snart ta en dusch om jag orkar.. haha. Vila är bland det härligaste som finns, om man frågar mig!

Känns som denna veckan går sakta. Tiden brukar gå fort men nu känns det som det står helt stilla, suck!
På torsdag lämnar Gabbe sin lägenhet och det ska bli jäklit skönt! Vi har kört fram och tillbaka med en fullastad liten bil ett antal gånger de senaste veckorna... städat som fasen har vi med gjort! Vårt förråd uppe på vinden är proppfullt... ska bli skönt att slippa tänka på allt de sen :) Bara Du och Jag i våran lägenhet tillsammans, kan inte bli bättre!

:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback