Ny vecka

Påsken är över..!

En liten tillbakablick kanske?

Torsdagen bjöd på god mat på Harry´s i gott sällskap och sedan vidare på förfest. Slutade på Mårtenssons där vi som vanligt dansade tills det stängde ;) Var himla kul !! tack alla som gjorde kvällen lyckad! finns en och annan som jag däremot hellre hade sluppit...

Fredagen
blev lugn.

lördagen jobbade jag på eftermiddagen och sen tog Gabbe och jag Brumm till Eksjö. När vi kom fram blev det mycket mycket påskmat, sen pöste vi i soffan resten av kvällen. MYyys!

Söndagen började tidigt och vi åkte till Jönköping för lite shopping :D Köpte en tunika, ballerinaskor, bikini, underkläder, svart klänning, dvd box och smycken. Väl hemma i Eksjö igen tog vi en promenad runt sjön, kändes skönt efteråt... Sen dags för "fredagsmys" på en söndag med ännu mer påskmat och jättegod efterrätt !! (som jag fick receptet på;) )

måndagen fyllde Gabbes farmor år så då var v där på kalas. Blev jättemätt!
Sen åkte vi hem.
Idag är jag ledig så visst har jag haft en LÅNG helg ? höhö.
Nu ska jag städa ..

Kommentarer
Anonym

Så kanske man inte ska gå runt o slå folk heller!! ett litet tips..

2010-04-06 @ 16:50:04
Linn

Att skriva så anonymt till något är jävligt fegt så ja kommer inte ens ta åt mig. Tar gärna den diskussionen när du vågar stå för vem du är och vad du tycker.

2010-04-06 @ 18:32:08 URL: http://liiiiiiinn.blogg.se/
Carro

Så sant Linn :) Och ställer nån sig och fular och pillar med ens hår, gör en till åtlöje och kallar en fet så har man rätt att bli arg. Det var ju inte bara ni där som såg vad som hände. Du har inte slagit någon! Förhoppningsvis slipper vi sånt snart :) Du är världens finaste!

2010-04-06 @ 18:56:02 URL: http://chjalmar.blogg.se/
Anonym

hmm en vild gissning får ni tjejor! o jag försökte stå för det o ta diskussion men då släpps ju hundarna lösa:P så när ni kan ta era egna fajter så finns jag där:)

2010-04-06 @ 19:33:23
linn

Vem du anonyma än är så har du inte försökt ta någon diskussion. Det gör man öga mot öga och står för vad man säger och gör. Jag tar mina "egna fajter", eller vad syftar du anonyma på? Som sagt, detta är väldigt diffust så länge du inte kan stå för vem du är för då finns det inte någon möjlighet att lösa eller reda ut saker. Man anklagar inte någon för det du gjorde utan att veta vad som ligger bakom och som definitivt inte stämmer. Var vänlig att låta mig va så länge du inte kan säga vem du är.

2010-04-06 @ 19:44:26 URL: http://liiiiiiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback