Tiden går och vad gör jag...?

Ja tiden går snabbt när man är ledig.... Jag passar på att sova till 11 varje dag och bara vara, asgött.

I lördags jobbade jag lite med Mia i stallet och det var ovant kan jag säga. Somnade som en stock i sängen när jag kom hem och sov i nästan 16 timmar! Haha....

Nu är det skönt med ny vecka i alla fall. Ska försöka göra lite vettiga saker och komma igång lite. Lite jobb står på schemat och på torsdag eller fredag kommer förhoppningsvis kusin Anna hit, ska bli jättekul att träffas!! Vi träffas nästan aldrig...!
Jag och Gabbe håller på att leta lägenhet för fullt och hoppas hoppas att det dyker upp nått fint :)

Blev nästan strandväder nu ? Men har varken bil eller cykel... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback