En rolig dag !

Vaknade halv 7 av att solen lyste i ansiktet på mig. Kunde inte somna om så jag steg upp, rätt logiskt va? Slappade några timmar tills jag åkte till hästarna och slängde på lie exemtäcken och fyllde på vatten. Sen till Takenaka, var längesen jag jobbade där. Tror det var i höstas/vintras nångång... Hur som helst behövde dom hjälp så där var jag i 5 timmar :) Kom ihåg nästan allt, blev lite förvånad faktiskt för jag är ju ganska glömsk!

Jag och Gabbe kom hem nästan samtidigt så vi har haft hela eftermiddagen tillsammans, så himla underbart... Jag är tokigt kär i min man!  Först handlade vi mat och sen tog vi oss upp på berget och jag sprang 3:an idag igen, trots att mina ben var fulla med träningsverk från igår så klarade jag hela vägen :) till och med lite snabbare än igår och uppförsbackarna var inte lika jobbiga som igår! Tänkte springa 3:an denna veckan och sen kanske 5:an nästa, och jag vill hemskt gärna ha sällskap, så vem är på?
Det var jättemycket folk ute i spåret idag... roligast av allt var nog att en stor flock pensionärer var ute och gick stavgång på led, haha det vill jag me göra när jag är gammal!

Tjingtjong


Kommentarer
carro

Jag såklart!

2010-06-16 @ 22:39:23 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback