Examen, Studenten och Födelsedag x2!

Ja det bjöd helgen oss på!
Full rulle hela helgen...
Gabbes Examen i fredags, sen till Eksjö i lördes för Robins student och 50-årskalas... Sen hem igen och iväg i söndes till Axevalla för att tävla i "Vi i Travskolan" och igår avrundade jag allt med lite tårta för att fira mig här hemma... Idag vill jag bara ta det lugnt!

Massa bilder..Vi börjar med Johan, Mia, Hanna och Jag som var nere i Laholm i fredags och kollade på Calle Kristiansson. Vi åkte ganska snabbt hem igen för myggorna var förjäkliga!


Hämtade hem min älskling som tagit examen och hade varit på avslutningsmiddag! Visst är han stilig?


Robins student i Eksjö med superfint väder!


Längsta tårtan jag sett!


Jag blir glad när det är tårtdags :)


Fina Frida!


Älskling fick en Wiskey i examenspresent :)


Och jag gjorde en tårta med massa jordgubbar!


Rolig helg med andra ord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback