Juli imorgon?

Tiden går sjukt fort, sista juni idag! Hursomhelst var Midsommar toppenbra, blev mycket strand i helgen med så lite färg på kroppen har man fått :) Köpte förresten en ny bikini som jag bara älskar!!
Annars händer inte mer än vanligt.. Jobbar på Takenaka denna veckan med sen är det sprintermästaren nästa vecka och sen ska det väl bli lite lugnare hoppas jag.

Hämtade ut ett stort paket på Hemköp efter jobbet idag. I fanns min nya fina plattång och massa schampo och balsam! Vill prova nu, men får kanske vänta tills efter jag har sprungit... lite onödigt annars kanske..:P

Lite bilder från helgen...


Jag och den finaste killen som finns <3


Vi spelade lite kubb i parken. Här kastar Carro iväg pinnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback