Lite motivation va det här

Carro tjatar och tjatar på att vi ska springa midnattsloppet den 21 augusti... NEJ var min första tanke, är ju fasen 1 MIL! oh herregu ....
Men efter att jag tänkt lite så tror jag nog jag ska göra det ändå... om jag ska hitta motivation till att träna är det skitbra att ha ett mål. Så fram tills den 21 augusti ska jag träna på att springa 1 mil... :P hahah någon mer som vill med? vi kan träna ihop och jag står just nu på ruta 1 vad det gäller kondition så vem som helst kan hänga med!

För att sparka mig själv lite i röven och ta tag i det hela köpte jag detta :)



För övrigt har jag en lugn dag. tog sovmorgon till 10, har suttit och rensat bilder på datorn, tog en sväng på stan och kollat lite på alla stackars studenter som blir blöta idag... Jag är evigt tacksam för att vi hade kanonväder för 2 år sedan , tiden går snabbt!
Nu ska jag snart till travet och jobba 2 timmar, sen blir det nog lite vin ikväll , LEDIG imon :D

Kommentarer
carro

Skitfint gumman! Det kommer gå galant det här! :D

2010-06-11 @ 18:19:10 URL: http://chjalmar.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback