Äntligen fredag, igen!

Jag tycker tiden går snabbt nu ! Det känns som att det var fredag i förrgår... Underbart ju!

Vaknade jämte den gosigaste, som vanligt... Var med Jeanette på axfood och handlade lite..måste säga att det var ett ballt ställe med massor av stora förpackningar av allt vanligt man brukar köpa.  Köpte 2 kg hallon (älskar hallon), pringles och godis.

Skulle äta pasta och pastasås till lunch nu. Men insåg att pastasåsen (pulversås) var slut så idag kunde jag inte fuska. Fick snällt ställa mig och göra egen, och fan va mycket godare det är! Hade nästan glömt... Nu ska ja aldrig mer köpa pastasås i pulverpåsar!

Nu ska ja dra mig till gymet snart och sen hem till päronen och fixa lite. Ska hälsa på Lillan med för kan bli sista gången vi ses för imon kommer en familj och kollar på henne och kanske tar med henne hem. Känns jättekul att hon äntligen kan få komma till några som har mer tid för henne och där hon får träna och ha kul. Men måste säga att det känns lite sorgligt med för har ju haft henne sen hon va liten. Har kört in henne själv (med mia såklart) och tränat henne till start när hon var 3...Hon har alltid varit liten go och supersnäll iaf :D




Blir nog lite skoj ikväll med Carro med förresten !!

Kommentarer
carro

Klart det blir! Längtar tills ikväll. Har lite nytt goss också :). Puss o kram sålänge!

2010-03-19 @ 15:01:16 URL: http://chjalmar.blogg.se/
linn

Goss? hah ja de blir spännande o se va de e :P haha

2010-03-19 @ 15:25:32 URL: http://liiiiiiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback