Idag var det grått...

Vädret asså...
Påverkade nog mitt humör lite för jag har mest slappat idag, förutom när ja var på jobbet typ..!
Man mår tusen gånger bättre när det är strålande sol och vårväder ute, kom tillbaka :) Kan inte beskriva hur mycket jag vill ha sommar nu. Jordgubbar och glass, stranden, öl på nån uteservering och varm och skönt!

Har två lugna dagar framför mig nu, imon bara lite jobb och på fredag inte ett skit. Så får se till att pallra mig till gymmet då med kanske :) och handla mat, bland det bästa som finns tycker jag. Mat gör mig lycklig!

Nått mer som gör mig lycklig är Gabbe <3
Kan inte fatta att jag har haft sån tur och att du är min! just nu blir jag bortskämd med att han lagat mat till mig, och som sagt så blir jag lycklig av mat, höhö.

En bild på min älskling från i somars när vi tog M6:an till Sandsjöfors och åt supergod planka!!



Kommentarer
bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna om du vill

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html#comment

2010-03-18 @ 18:48:56 URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback