Soffmyys!

Vi har en liten tvåsittssoffa. Gabbe har sin plats och jag min. sitter med varsin dator i knät. Haha låter hur jäkla tråkigt som helst men gud vad skönt det är när man kan ha det så lugnt och skönt och mysigt! Jag är skittrött efter två långa dagar och orkar inte vara social. Då är detta soffmyset perfekt, Vi lämnar varandra ifred samtidigt som vi sitter så nära varandra att det blir mysigt också... kan inte ha det bättre just nu!

Många undrar hur vi kan bo i vår lilla lya. Det undrar jag med ibland... svaret är helt enkelt att jag inte vet. Allt funkar bara toppen och vi bråkar ingenting! Kan knappt komma ihåg hur det var att bo själv. Tänk att jag kanske aldrig kommer bo själv igen? Både underbar tanke och också lite knasigt...självklart vill ja ju aldrig mer bo själv ;)

Dom senaste dagarna har jag kännt mig halvkass i halsen. vill att det ska gå över och att någon sparkar mig i röven så ja går till gymet ?!?! Har fan ingen ork och lust. Vill vara vältränad men orkar inte.. det går inte ihop alls jag vet! Någon som vill ta på sig att tvinga mig? suck.

I helgen blir det kanske lite påskfirande i Eksjö! Förra påsken var första gången jag var där, gud vad tiden går...
Nu ska ja snart slockna i sängen och ladda inför en rolig dag imon :)
Gonatt gullepluttar!

Kommentarer
Natha

Eksjö? Därifrån kommer Mickis nya kille:)Tack själv goa du!

2010-04-02 @ 22:08:55 URL: http://nathabee.blogg.se/
Anonym

Ja Gabbe är därifrån =) jasså! men vad heter han då? KRam

2010-04-02 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback