Hejdå Karlstad Hej Halmstad!

Bort bra men hemma BÄST, speciellt när man saknar sin lilla sambo supermycket... ;) Sitter på tåget nu ! här luktar fis också...uh.

Nä men har haft det jättebra dessa två davgarna i Karlstad! Träffade massa trevliga människor, både sånna man kände sen innan och lite nya ansikten... Jättekul! Har även lärt mig en massor om just funktionshindrade och hur man kan utveckla den verksamheten, kul och spännande.

Verkar som vi blir 4 (!) st som sover i vår lilla 1:a inatt... (om inte geten får napp igen?haha) bara jag får sova i min säng på min plats ska det nog funka bra!

Imon har vi Travsportens dag (KOM ALLA!!!) och jag börjar kl 9...blir nog inte att man laddar med sömn skulle jag tro... ? Hur ska jag orka ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback