Lite ny upplevelse

Helgen bjöd på mycket... det var roligt, spännande och en gnutta nervös blev jag nog allt!
Men jättetrevligt och tack alla som gjorde helgen bra :)
Är askalastrött nu , jag körde hela vägen hem och det märks idag kan jag säga! Jag och Älskling var på Dressman och införskaffade en urtjusig kostym till honom. Gabbe tar nämligen examen på fredag och jag är så stolt över honom !!

Här ar lite bilder från prisutdelningn i lördags inför 15.000(?) åskådare!





Vill ni se en liten filmsnutt kan ni kolla denna länken:
http://www.ungdomstrav.nu/articleView.aspx?articleid=818

Lite läskigt att hör sig själv prata, fan jag låter ju verkligen som en skåning emellanåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback