Stockholm!

Hej och hå

Jag och Mia klarade resan upp hit med Eddie :) (mias bil...) Hon körde mest men jag körde sista delen i stockholm...uh ja, vilken tur jag hade Mia för fy fan ja hade aldrig hittat!

Fick diplom och blommor igår och idag ska vi få lite mer uppmärksamhet... tycker det är jättekul att ungdomstravet får uppmärksamhet men just jag... jag har kommit på att jag inte gillar att stå inför 20.000 männikskor och bli intervjuad och även synas i storbildstv mitt på innerplan... Hur fan ska detta gå ?!?! jag är tacksam om jag inte svimmar och lyckas få ur mig något vettigt ur käften iaf... Jo det ska ju såklart bli kul men fan vad nervös jag är...!

Igår när jag och Mia hae åkt iväg passade Ina på att föla!! blev ett brunt litet stoföl :) en pigg krabat. Vill hem och se henne!!!!!

förresten, hotellsängen är urskön!! fast ingen säng är perfekt utan min älskling i... Saknar dig Gabbeälsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback