Förlovning!

Glömde ju skriva det viktigaste i förra inlägget!!!

Den 12/11  förlovade jag och Gabbe oss :) Mitt hjärta och jag!
Dagen var helt fantastisk!
Vi var lediga båda två och vaknade upp utan några måsten, bara Vi.
Åt Sushi till lunch, Helt underbart gott var det!
Mot kvällen började jag laga mat och det blev oxfilé med vitlökspotatis och kantarellsås, mumma!
Sen dukade vi fram chokladfondue med jordgubbar och champange och Gabbe kom med våra fina ringar <3 Sen pimplade vi upp all champange och resten får ni själva lista ut , Höhö ;) Jag älskar dig mitt hjärta!!

Lite bilder:
Våra fina ringar!


Gizmo med rosorna, 5 sek efter denna bilden togs välte han vasen...!


Ser ut som en sörja MEN den var supergott :)


Noblessefondue ;) Bör alla prova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback