Brrrr...

Måste säga att jag har otroligt tappra elever som är ute och kör pnny i detta vädret, ni gör min dag :)
Nu fick jag Gabbe till att laga kvällsmat. Min mage kurrar som aldrig förr och jag vill ösa i mig mat NU!! Ikväll blir det vår favorit, pastagratängen. Eller den är enkel och god i alla fall..

Imorgn fyller Max 27, så får nog gå en runda så stan och se om jag kan hitta det jag hade tänkt att köpa till honom. Annars får jag improvisera. Blir nog att dra fram bakmaskinen oxå, för vad är en födesdag utan Linns goda tårta va???

Lovar att ta kort på tårtan så ni kan bli lite läskade med ;)

Kommentarer
mia

linns bakverk :D najs, när ses vi där då?

2011-02-16 @ 20:50:06
linn

Halv nio tiden typ :)

2011-02-16 @ 21:06:11 URL: http://liiiiiinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback