En efterlängtad Gekås-tripp!

Jag tror ni alla vet att jag älskar Gekås! För er som inte visste, nu vet ni!

Hursomhelst var det återigen dags att fara dit, med en lång inköpslista.... Som jag knepat ihop under de senaste veckorna! Innehöll mest det vanliga. Tvättmedel, schampoo, tandkräm och sådant. Jag gillar liksom att köpa på mig ett lager som räcker några månader så jag slipper handla alls sånt på maxi. Fråga mig inte varför men så tycker jag om att ha det :)

Det som var lite mer osäkert att hitta på listan var ett par lampor som skulle passa in i våra vardagsrumsfönster. Där behövs ju par rejäla så dom inte försvinner i våra höga fönster! Vi hittade två snygga lampfötter som var i perfekt höjd ganska fort, det klickade direkt mellan oss ;)
Passande lampskärmarn hittade vi efter en stunds letande och funderande också. Blev skitsnyggt och precis som jag ville ha det, inte dåligt!

Kolla vad snyggt!




Gick förresten inte så bra för Sverige i Handbollen innan, men det var jämt! Men nu har Danmark chans att ta hem VM-guld, står lika med 3 min kvar... vilken rysare!

Kommentarer
carro

Väldigt fint! :)

2011-02-01 @ 09:19:08 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback