Galen Katt!

Stackars lilla katten. Han leker så brutalt med sina leksaker så han trasslar in sig i dem och sen får han panik och river nästan lägenheten...!!! Haha, sötnos :)

Känner mig jättelat men det är så jäääääkla skönt att var hemma och slappa!! Sjukt längesen jag tog det såhär lugnt. Saknar inte jobbet ett dugg faktiskt...inte ännu iaf. Hade det varit förr så hade jag saknat det redan första dagen men saker förändras, jag förändras... Är det ett tecken på att jag ska gå vidare? För varför har det blivit så roligt att söka jobb igen? hur kan man tycka det är kul? jag är en för tillfället mycket förvirrad person...

Nu ska ja försöka väcka Gabbe och sen städa lite här hemma innan jag ska ner på stan en runda och träffa Carro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback