Helg nu!

Haft en lång fredag, jobbat Kl:8 - 18 och haft full rulle hela tiden! Idag hade vi Öppet hus på Travskolan och det kom hyggligt mycket folk, trots kylan. Mycket 4-5 åringar. Barn i den åldern är hur gulliga som helst tycker jag! De är inte rädda för nått och trots att dom är så små så kan dem sitta bakom hästen länge utan att ens frysa eller vill hoppa av för att det är för kallt :) Så hittade jag en 5-månaders bäbis som var söt som socker... hennes leende gjorde hela mig varm! Jag önskar att mina barn blir så söta som henne :)

Såhär ser det ut när man är 4 år och åker travponny!


Och nu är det helg ja! Så skönt! Är ledig hela helgen och imorgon kommer svärföräldrarna hit och stannar till måndag, ska bli himla kul :)

Kommentarer
mia

kolla, det blev väl bra trots att jag skakade av kyla! :)

2011-01-28 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback