Kan man diska i toaletten?

Gabbe tyckte det verkade smart så han sköljde en burk i toaletten när han spolade, usch? Han skämdes ganska bra sen och jag funderar faktiskt på att slänga burken..... (OBS! Toan var precis nyrengjord så så himla äckligt va det ju inte...!)

Idag har varit en ganska bra dag hittills. Fick frukost på sängen av min älskling så dagen började på bästa sätt!
Sen rastade jag dammsugaren och trasan, blev skinande rent :) Följdes upp med lite matteplugg.... Efter ett tag när jag körde fast med matten insåg jag att fönstrena behövde putsas så då satte vi igång med det. Uppstod ett litet problem bara....Vem fasiken sätten in fönster på ett sätt så det inte går att putsa utsidan längst upp utan att ramla ner? Haha. Slutresultatet blev i alla fall mycket bättre än hur det så ut innan!

För att slippa traggla mer matte så kom vi på att vi skulle möblera om lite och flyttade då skrivbordet så det nu står mot väggen istället för fönstret. Vi får prova ett tag och se hur det känns..!

Återigen det där med Matten..... Jag är inte trög utan jag fattar bara inte vissa saker. När jag väl förstår går ju allt skitfort men biten dit är krånglig......
Men jag lär mig snabbt så om någon är bra på matte C och bra på att fösklara så är ni välkomna hem till mig och hjälpa till! :)

Här kommer två söta bilder på sötisen
Sähär somnade han igårkväll :) Sära lite mer?


Han gillar lådor! Men han fick inte riktigt plats i lådan som Gabbe fick sin Iphone i ;)

Kommentarer
mia

nu ser han ju vuxen ut =)

2011-01-20 @ 16:24:29 URL: http://insidetheheadofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback