Nytt år nya möjligheter...

.... och kanske även en förbättring när det gäller uppdatera bloggen ? Vem vet ?

Har haft en mysig och rolig Jul och Nyår åtminstonde! Julafton var vi hos farmor och farfar och på juldagen åkte vi till Eksjö och stannade några dagar. Sen blev det en snabbis hem till Halmstad för lite jobb innan vi tog brum till Eksjö igen för nyårsfirande! Kalaskul!

Imorse var jag och besiktigade bilen. Gick inte igenom. Måste laga lite. Fast var inte så illa som jag trodde så det känns faktiskt bra ändå! Ja, man får ju glädjas för det lilla....

Nu ska jag tvätta lite, städa och sen börja plugga lite matte C. Har bestämt mig för att jag ska tenta av den i mars och ska fasen klara det med :) Så håll tummarna för att jag tycker detta är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback