Ett steg på vägen!

Tjohej!

Idag var det återigen kvavt och svettigt så fort man rörde sig, men nu ska vi fanimej inte klaga på den härliga värmen. Nu regnar det dock. Hästarna är ute och jag hoppas att det slutar regna inom de närmsta timmarna i alla fall!

Gick på en snabb anställningsintervju idag. Kom vidare till nästa steg så blir ytterligare en intervju imorgon, då lite längre. Ska hinna med en annan också så det blir totalt 2 st :) Känns bra att man kommer en bit på vägen efter allt slit med att skicka in ansökningar i mängder!

Nu närmar sig min sista dag på travet, känns lite vemodigt. Både spännande och skrämmande att lämna. Kommer väl sakna det sjukt mycket men ibland måste man tänka framåt och inte traggla med nuet och störa sig på saker i det förflutna....bara för att saker står still där betyder inte det att jag måste stanna upp. Har ett par saker att fixa på min "to do list". Jag vill inte lämna något oklart utan vill gå därifrån med gott samvete och veta att jag gjort så gott jag kan :) Vi börjar med terminsavslutning imon och hämta en ny häst på fredag! sedan läger, hemmatävling och betessläpp.

Har varit täppt i näsan hela dagen, hoppas det släpper tills imon!

En smutsig och söt Ture som käkar kvällsmat ur kärran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback