Kolla hus är jobbigt....

Tror jag tar lite paus i letandet.... Jag trodde inte det skulle vara lite enklare, men ju mer tiden går desto kräsnare och snålare blir man. Hehe! Jakten går vidare men jag tänker koppla av och njuta av vår fina lägenhet och hur bra vi har det sålänge :)

Idag tog jag goa Diva ut i skogen på en tur. Hon kändes FIN! Helt tokigt vilken träningsinställning Divan har. Hade jag haft en gnutta av hennes energi hade jag kunnat springa maraton ;) Öronen spikade rakt fram och gasen i botten hela tiden helst <3

Härligt eller vad? tänkt bort mina skitfula brillor!


Puss min sköna hönaböna :)


Divis påväg till sommarhagen igen!

Kommentarer
delägaren

Fiiiiiiint :))

2011-06-14 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback