Laddar inför 100-årskalas

Jepp det stämmer, i helgen blir det 100- års kalas! Mami och Papi fyller ju båda 50 år i år så då blir det en hejdundrande logfest på lördag :) Idag har vi varit och hjälpt till nästan hela dagen. Bakat kakor, satt upp dansgolv, rest partytältet, fixat en bar, målat en drinkmeny m.m.... så nu inväntar vi lördagen. Ska tyvärr jobba massa innan så jag hoppas tiden rullar på fortast möjligt.

Förmiddagen spenderades bakom en hästarumpa i Arlösaskogen. Gabbe gjorde debut som kusk ;) Jag satt bakom och kramade honom!

Nehepp, fixa tvätten och sen gosa ner mig jämte älskling <3

Bjuder på en bild som jag hittade i min kamera från senaste tjejkvällen i våras. Har inte haft min kamera sedan dess, Carro var tvungen att ta hand om den ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback