Ganska härlig dag!

Jag lovade mig själv igår att om det blev så fint väder som det lovades (fan vilket fint väder det blev!!) så skulle jag gå upp i tid och städa, för att sedan hinna med nån timmes solning före jobbet idag. Men så blev inte fallet. Jag sov såklart alldeles för länge och valde (obs! vuxenpoäng här!) att ta tag i städningen och låta solningen vänta. Så instället för att känna mig solbrun och fräsch känner jag mig nu sunkig, men duktig :) Inte helt fel det heller.

Var ute på en skogsrunda med hästarna ikväll, myspys. Kommer sakna... Vi körde på en orm, UH!

Sedan bar det hem till Mia och Johan. Ett litet födelsedagsfirande för Johan som fyllde år i lördags :) Även lite planering inför päronens 100-årskalas i helgen blev det.

Bild på mig för några helger sedan, på väg till 25-årskalas :) Lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback