Hoppas på framtiden :)

Tjohej!

Var ju inte igår jag skrev några rader här precis......Bättre sent än aldrig!
Har varit körigt ett bra tag nu och i veckan som var tog jag beslutet att säga upp mig från travet. Slutar tidigast om en månad men det går nog fort när man ser slutet närma sig liksom...Hur länge kan man egentligen gå och fundera på sånt innan man blir tokig? Jag har allt världens beslutångest så därför känns det kanonbra att jag en gång för alla beslutade mig för för det jag tror blir bäst. Har insett att det finns annat här i livet än att gå runt och må dåligt över saker andra gör, och INTE gör.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ut på arbetsmarknaden igen antar jag. Ska nog gå bra! Får väl ta mig i kragen och utbilda mig till något vettigt annars.

Nu blir det att krypa ner till älsklingen i sängen, om inte katten tagit min plats... :)

På besök i Eksjö för några veckor sen!

Kommentarer
carro

Det kommer bli jättebra! Det viktigaste är att du är glad! Saknar dig!

2011-05-10 @ 09:42:47 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback