Rubbad dygnsrytm....?

Ja det har jag nog! Är vrålpigg, trots att jag ändå har gått upp i någorlunda tid och jobbat mycket... Men men, varför sova när man är pigg? Har fått någon slags livsångest på senaste tiden. Vill helst inte sova alls utan vill hinna med allt annat istället...bill inte slösa bort värdefull tid på att sova... frågan är hur länge man orkar det ? haha.

Kolla gärna in Travskolans nya hemsida www.travskolan.se, som jag börjar bli lite stolt över faktiskt :) Hur söta är inte ungarna och hästarna? Känns bra att man avslutar projekt man påbörjat, så man sedan kan sluta med flaggan på topp liksom!
Förresten har jag ibland olika tankar kring allt det med... Varför kan det inte bara vara rättvist och okomplicerat för? va,va,va ?!? Är bara lite smått förbannad/sårad/lycklig/glad..Ja allt på samma gång!

Hade i alla fall riktigt kul i tisdags när jag och Divis var ute på en räsertur på sanden!
Snygg röv eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback