Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Oj, vad svårt!

Brukar faktikst inte tänka överdrivet mycket på framtiden... mer än nått år framåt eller så. Känns som att det är så mycket man vill göra men att det är helt omöjligt att ha tid med eller kombinera. Hade varit jätteroligt att köra resestuket och ge sig iväg i månadsvis långt ifrån Halmstad såklart. Men jag gillar "hemma" och vill ha en trygg tillvaro.

Jag drömmer om ett långt och lyckligt liv med Gabbe och självklart vår framtida familj! Jag önskar och drömmer om att starta något eget i framtiden, vad vet jag ej ännu ;)
Sen har man såklart fler drömmar men ni ska bara veta hur trött jag är nu... jag har inte tid att sitta och skriva ner alla!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback