Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Hej ! Har varit en superlång dag. Var på jobbet 5.30 och sedan har det gått i ett kör... Vi rev ut det mesta av badrummet och fick ut alla gamla heltäckningsmattor på ovanvåningen. Hann med två vändor till tippen också :)

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Ja vad skulle det vara ? Att natten hade några extra timmar så jag får sova längre ? Eller att körkortsteorin sitter imon om jag somnar med boken uppslagen i nyllet ? Att katten slutar snarka i mitt öra ? ;) nä men jag vill gärna att någon uppfinner ett botemedel mot cancer . Ja det vill jag ha just nu!

Här får ni en bild på Gabbe som varit sjukt duktig med rivningen idag ! Vi hittade på lite bus med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback