Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

En dålig vana... Vad skulle det vara? Jag är ju perfekt!?

Okej då.. Får väl faktiskt säga att min sämsta vana är mitt sätt att belöna mig själv med godis, kakor, mat och massa gott. Behöver iofs inte bara vara belöning. Jag tar till det även när jag gjort något mindre bra eller bara känner mig nere också. Är precis som att när man får äta så släpper alla bekymmer, i typ 15 min ;) Ännu sämre är nog att jag inte håller igång med träningen till detta, för då hade det ju varit lugnt...men nej!

Har försökt ändra lite på detta men hamnar alltid i samma sits ändå och är säkert inte ensam med det heller :P
Tror jag skulle gå ner minst 5 kg om jag bara åt bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback