Finns liksom ingen tid!

Jag skojjar inte. Jag är upptagen 24/7 just nu. Jobbet på dagen och sedan huset hela kvällen, likadant varje dag :) När man sedan kommer hem runt 22-tiden så är det lite Gizmomys och sedan blir det sängen. Kan säga att vi absolut inte har några sömnproblem iaf, ganska utmattade när dagen är slut ;)

Hursomhelst stannar jag nog på dag 9 ett tag till, men lovar att ta upp det igen när jag finner tid. Kan dröja!

Med huset går det framåt som det ska!

Nu har vi gjort detta:

* Rivit hallen och byggt upp de nya badrumsväggarna
* Dragit ny el i HELA huset (tack pappa!!)
* Rivit ur heltäckningsmattor från sovrummet + lilla rummet
* Snart målat klar den blivande tvättstugan. Golv, väggar och tak.
* Handlat massa. Typ byggmaterial och sånt nödvändigt
* Bestämt kakel och klinker. Blir köp i helgen eller början av nästa vecka!

Allt tar sin lilla tid ;)



Kommentarer
Anonym

Du får blogga om hur renoveringen går ist ;). Och lite bilder på det :)

2011-10-14 @ 16:19:13 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback