Kvällstrav

Hej mitt i natten! Jag har inte hunnit bli trött ännu för jag och Mia var på Åby ikväll med Diva och tävlade. Kom nyss hem och körde både dit och hem och har lyckats hålla mig riktigt pigg. vilket dock är dumt nu  när jag ska sova.... hehe.

Loppet gick väl sådär. Divan lilla galopperade kort efter start och hade sen inte någon fart i sig alls idag. Annars kändes hon fin och fräsch så vi anmäler igen och provar! Kan ju vara så lätt att hon behöver gå ganska snabbt/tufft regelbundet och nu var det ju ett tag sen faktiskt... Aja, trevlig kväll ändå!
Gillar inte Åbys nya "stallbacke". Just för att det inte är någon stalbacke.. Finfint såklart men urusla duschar och ingen stallbacksmiljö som jag gillar. Åker väl helst inte dit igen!

Bild på Divas nya pannband. Ett flätat i guld och mörkblått, med hennes namn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback