Lite av en otursdag...

Hellu. Nu har det varit fullt upp igen, därav lite dålig uppdatering!
Allt flyter på. Dagarna går. Vi jobbar och sliter. Kommer närmare flytten för varje dag. helt fantastiskt <3
Samtidigt som jag emellanåt bara vill lägga mig under täcket en hel dag och slappa, haha!

Idag har jag kört lille ponnyn Zamir till vår kusin Lotta i Mantorpstrakten. Mamma höll mig sällskap :)
Fick låna en lastbil av de som lånar Maya och den var verkligen toppen att köra honom i! Han gillar liksom inte vår transport :P Så det tog nästan hela dagen...

Oturen nu då.
Vi har fått punka på 2 däck på varje bil idag. Tror det är någon jävla idiot som gått och punkterat dom inatt... Så jävla surt och det värsta är att det sinkar oss i både tid och energi... vem är då jävluskt dum och korkad som gör sånt? För hur stor är sannolikheten att vi båda kört punka på 2 däck var samma dag? huh..

Nu myser jag med Gizmo i soffan till Idol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback