Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Hej alla!

Då börjar vi, jag håller vad jag lovar ;)

Bilden



1. Jag är en helt normal tjej, enligt alla mått och former
2. Jag är oftast glad. annars kan jag vara ledsen och arg eller så...
3. Jag är sjukt kär och har funnit mannen i mitt liv, Gabbe !
4. Jag är en Hästtokig kvinna. Har ett par stycken fyrbenta och hade jag haft mer tid hade det troligtvis varit fler
5. Jag är yngst i min famil = fördelaktigt i de flesta fall ;)
6. Jag drömmer om mitt framtida bröllop typ varje dag, förvänta er något stort! (läs om det dag 13)
7. Jag är jävligt LAT
8. Jag älskar att vara ute sent och dansa hela natten lång med mina vänner och med ett antal cider i kroppen. Händer dock väldigt sällan..
9. Jag hoppas och tror att de flesta tycker jag är glad och trevlig
10. Jag fyller år på nationaldagen, fan er som glömmer mig då, haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback