Fyfan vad jag är inaktv här eller?

Haha, hoppsan. Var visst 2 månader sedan sist!
Känns som det är ganska vanligt i min blogg....
Händer så mycket i mitt liv just nu så jag hinner inte riktigt med bara. Men det betyder ju att det egemtligen finns massor att skriva om här bara jag tar mig lite tid!

Skillnaden från innan så händer det nästan bara bra saker i mitt liv nu. Mycket som går åt rätt håll och mycket spännande att se fram emot. Det största är nog att vi har köpt HUS! oh herregud, jag har nog inte fattat det ännu ;)
Så vi är i full gång med planeringen av badrummet som vi kommer renovera först. Vi börjar den 1 oktober, Wow det är snart!!! Kanske blir det en del inredning i bloggen framöver kan jag tro.

För att sammanfatta lite sedan senast:

  • Gizmo har fått en kompis. Jag blev tokkär i en övergiven och vilsen kattunge som jag tog hem från jobbet. Han heter Pio och jag ångrar inte en sekund att jag kidnappade honom :)
  • Diva har hunnit kvala och starta 2 gånger! pengar in båda gångerna och bra lopp har hon gjort, så jäkla roligt!
  • Håller på att skaffa en till bil, kommer att behövas när vi ska renovera så mycket + att jag kan köra runt på Diva.
  • Håller på med mitt BE- körkort, hej och hå, håll tummarna!


Bästisar :)

Kommentarer
carro

Du är grym :)

2011-09-14 @ 09:23:58 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback