Idag var det kul att städa

Är mycket roligare att städa när man är två. Vi kom på att vi kompletterar varandra på bästa sätt till och med! Jag hatar att plocka undan, damma och ta ut sopor . Gabbe tycker dom 3 sakerna är enklast och "roligast". Gabbe hatar att diska, damsuga och tvätta.... Vilket är mina favvisar, haha! Bra va?

Kom förresten upp bra i morse. var på jobbet 05.40 och kunde därför sluta tidigt idag :) mycket bättre det än att sova dom där timmarna extra på morgonen och sedan gå på jobbet fram till 5. usch nej!

På torsdag fyller gabbe 23 år. Tänker mig alltid att han är äldre än så!
Jag har varit ute i god tid för en gångs skull och köpt en liten present till honom redan :) inget jättestort men jag tycker verkligen inte att presenterna är det viktigaste när vi firar varandra. Det som betyder mest för mig är hela dagen. Myset i sängen på morgonen, frukost tillsammans, komma hem samtidigt från jobbet och sedan bara skämma bort den som fyller år. Sen mysa och somna tillsammans när dagen är slut!
Hoppas han uppskatar det jag planerat !

Nu, IDOL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback