Ny bil!

Igår åkte jag och Gabbe till klippan och kollade på en bil. Slutade med att vi körde en varsin bil hem :)
Blev en BMW 328 (?). Var tvugna att skaffa en lite större bil så vi kan köra iväg all skit från huset när vi renoverar + att jag kan köra hästarna med den !

Så idag kändes det så himla skönt att Gabbe faktiskt fick köra bil till jobbet. Jag har alltid tyckt lite synd om honom när han alltid fått cykla i ur och skur överallt. Ja jag har varit för ego för att låta honom ha bilen och själv cyklat... men det som inte dödar det härdar ;)

Ikväll har jag varit i stallet och kört Diva och Danny, två aspigga kusar!! träningsvärk i armarna imon lär det bli.
Nu ska ja hjälpa älskling att göra negerbollar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback