tisdagar, suck...

Har märkt en sak på sista tiden. Jag är alltid trött, lat, tåkig och omotiverad på tisdagar. Det är min sämsta dag på veckan, helt klart! Verkligheten hinner ifatt en efter den oftast roliga och lediga helgen. Och det är ju flera dagar kvar tills man får "helgfeelingen" igen... typ som om tiden står stilla på den tråkigaste dagen...

Men trots att det är tisdag så har jag fått en del gjort idag. Jobbat som vanligt. Sen körde jag och Mia häst. Jag körde Valle för första gången. Han var en häsapålle i min smak. Sådär lite halvtråkig och slö valack som man bara kan åka efter. Var skönt idag för jag var trött i acken och ryggen efter allt bäddande på jobbet ;)

Idag fick jag ett supersug efter att rida Islandshästar. Åh vad underbart. Någon som är på? Man kan vara helt nybörjare med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback